НАВЧАЛЬНІ ІГРИ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ І ХІМІЇ

3 квітня 2018 року в приміщенні Сокальської СШ І-ІІІ ст. №3 відбулось ІІІ засідання ІПМО вчителів біології і хімії, яке працює над проблемою «Формування предметної компетентності у вивченні біології і хімії через використання інтелектуально-динамічних ігрових технологій».


Провідною темою засідання стали навчальні ігри – процес гейміфікації навчальної діяльності. 
Методист Батіг О. І. у формі презентації розповіла про дидактичні завдання, основні етапи підготовки та проведення навчальних ігор. 



Досвідом роботи з проблеми використання елементів ігрових технологій при вивченні курсів біології і хімії поділились досвідчені та молоді педагоги району.

Вчитель біології Сокальскої ЗШ І-ІІІ ст. №2 Павлосюк Тетяна Михайлівна представила досвід роботи на тему «Впровадження ігрових технологій на уроках біології». Доповідь була наповнена світлинами, цікавими прикладами активізації пізнавальної діяльності. 
Про використання різноманітних ігор на уроках хімії на різноманітних по формі та сутності прикладах із власного досвіду розповіли досвідчені вчителі: Семенюк Людмила Миколаївна- вчитель хімії Сокальської ЗШ І-ІІІ ст. №2, Мединська Стефанія Іванівна – вчитель хімії Тартаківського НВК «ЗШ І-ІІІ ст. – ДНЗ».
Також  початкові здобутки з цього аспекту  педагогічної діяльності презентівала  вчитель Стаївської ЗШ І-ІІ ст. Дибач Іванна Іванівна. 



В травні відбудеться дистанційне підсумкове засідання, під час якого керівники підведуть підсумки та складуть рейтинг методичної активності. 

На блозі ChemBiS буде розміщено онлайн-анкетування для учасників ІПМО.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тестовий контроль знань по темі «Метали» Хімія, 11 клас (рівень – стандарт)

Контрольна робота з хімії 11 клас (рівень – стандарт) по темі «ХІМІЧНІ РЕАКЦІЇ»

ТЕСТОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ З ХІМІЇ ПО ТЕМІ «ХІМІЧНИЙ ЗВ'ЯЗОК» (11 КЛАС, РІВЕНЬ – СТАНДАРТ)