НАВЧАЛЬНІ ІГРИ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ І ХІМІЇ
3 квітня 2018 року
в приміщенні Сокальської СШ І-ІІІ ст. №3 відбулось ІІІ засідання ІПМО вчителів
біології і хімії, яке працює над проблемою «Формування предметної
компетентності у вивченні біології і хімії через використання
інтелектуально-динамічних ігрових технологій».
Провідною темою засідання стали навчальні ігри
– процес гейміфікації навчальної діяльності.
Методист Батіг О. І. у формі
презентації розповіла про дидактичні завдання, основні етапи підготовки та
проведення навчальних ігор.
Досвідом роботи з проблеми використання елементів
ігрових технологій при вивченні курсів біології і хімії поділились досвідчені
та молоді педагоги району.
Вчитель біології Сокальскої ЗШ І-ІІІ ст. №2
Павлосюк Тетяна Михайлівна представила досвід роботи на тему «Впровадження
ігрових технологій на уроках біології». Доповідь була наповнена світлинами,
цікавими прикладами активізації пізнавальної діяльності.
Також початкові здобутки з цього аспекту педагогічної діяльності презентівала вчитель Стаївської ЗШ І-ІІ ст. Дибач Іванна
Іванівна.
На блозі ChemBiS буде розміщено онлайн-анкетування для учасників ІПМО.
Коментарі
Дописати коментар