КОНКУРС ІНТЕГРОВАНИХ УРОКІВ

16 квітня 2018 р. у Сокальському НВК «ЗШ І ст. – гімназія» ім.О. Романіва відбувся фінал конкурсу інтегрованих уроків. Цей конкурс відбувся згідно плану роботи Сокальського районного методичного кабінету та з метою  впровадження між- та трансдисциплінарних підходів STEM - освіти,  виявлення творчої ініціативи вчителів, стимулювання їх до творчого самовдосконалення, підвищення професійної майстерності, популяризації застосування сучасних інноваційних технологій навчання, поширення перспективного педагогічного досвіду. Основними завдання Конкурсу були: популяризація інтегрованого підходу до викладання природничих дисциплін серед педагогів; формування активної життєвої позиції педагогів у прагненні оволодіння та впровадження у педагогічну діяльність новітніх підходів до природничої освіти; пропедевтика інтегрованого курсу викладання природничих дисциплін у Новій Українській Школі. створення умов для розвитку та самореалізації особистісного потенціалу педагогів.
В Конкурсі прийняло участь 8 педагогів нашого району.                       На І (заочний) етап конкурсу, вчителі представили розширені конспекти інтегрованих уроків біології і хімії  курсу 9 класу оновленої програми основної школи. Конспекти  уроків були   оформлені  згідно вимог сучасної дидактики: із вказівкою цілей уроку по формуванню основних та наскрізних компетенцій: етапів уроку згідно обраного типу. Журі, у складі досвідчених учителів вищої категорій із званням – методист, оцінило  вісім представлених на конкурс конспектів та за сумою набраних балів були обрані учасники очного етапу Конкурсу.
У фінальному етапі вчителі провели інтегровані уроки у 8 та 9 класах Сокальської гімназії. Уроки були проведені методично грамотно із дотриманням всіх етапів та вразили різноманітністю форм та методів активізації пізнавальної активності учнів. За загальною сумою балів було визначено переможця та призерів.  
І місце посіла  вчитель біології Волсвинської ЗШ І-ІІ ст. Стельмащук Наталія Іванівна. Урок на тему «Фотосинтез» був проведений на  високому методичному  рівні. На ньому інтегрувались предмети історія, біологія, хімія, основи здоров’я. Були використані групові форми організації навчальної діяльності, гімназистам пропонувались для розв’язку цікаві проблемні запитання, учнями був проведений експеримент по визначенню у продуктах наявності органічних речовин. 
ІІ місце посіла молодий педагог, вчитель біології Сокальської ЗШ І-ІІІ ст. №4 Карпа Тетяна Любомирівна. Урок на тему «Вода» був насичений цікавими прикладами, завданнями проблемного характеру, різними формами організації пізнавальної діяльності школярів.
ІІІ місце посіла вчитель Борятинського НВК ЗШ І-ІІ ст. – дитячий садок» Баврук Надія Степанівна. Урок на тему «Біосфера» вразив інтеграцією із зарубіжної та українською літературою, науковіст'ю, обговорювались екологічні проблеми Сокальщини та шляхи їх подолання.

Велика вдячність дирекції та вчителю хімії Сокальського НВК «ЗШ І ст. – гімназія» ім. О. Романіва  за суттєву допомогу у проведенні Конкурсу.






Дякуємо за участь у конкурсі Залівському І.А., Кудрик Н.М., Дубчак О.А., Локач Г.В.






Всім учасникам подальшої творчої реалізації у педагогічній  майстерності !!!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тестовий контроль знань по темі «Метали» Хімія, 11 клас (рівень – стандарт)

Контрольна робота з хімії 11 клас (рівень – стандарт) по темі «ХІМІЧНІ РЕАКЦІЇ»

ТЕСТОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ З ХІМІЇ ПО ТЕМІ «ХІМІЧНИЙ ЗВ'ЯЗОК» (11 КЛАС, РІВЕНЬ – СТАНДАРТ)