ПМО №3 "Ігрові технології"

Проблема "Формування предметної компетентності у вивченні біології і хімії через використання інтелектуально-динамічних ігрових технологій". 
План роботи
І засідання
1.Творча презентація   основ стандарту Нової української школи
2.Вхідна діагностика.
3. Ігрові технології – дієвий метод формування предметної компетенції на уроках біології і хімії.
(доповідь з елементами презентації).
4. Майстер клас. Індивідуальні, групові, колективні квести як різновид динамічних ігрових технологій.
5. Практичне заняття по формуванню вмінь складання завдань для проведення квестів з біології та хімії.

ІІ засідання
1. Ігрові технології як засіб виявлення та розвитку творчого потенціалу учнів.
2. Формування предметної компетентності через використання інтелектуально-динамічних ігор. Із досвіду роботи.
3. Практичне заняття по моделюванню і розробці навчальних  ігор при вивченні курсу біології і хімії в 9 класі..


ІІІ засідання.
1. Гейміфікація навчальної діяльності при вивченні природничих дисциплін. Навчальна гра: дидактичні завдання, основні етапи підготовки та проведення, роль у формуванні комунікативної компетенції (в навчальному процесі?)..
2. Використання елементів ігрових технологій  при вивченні курсу біології і хімії в 9 класі за новою програмою.
3. Практичне заняття. Розробка дидактичних ігор з біології і хімії у 7 класі.

ІV засідання
1. Дистанційне вихідне опитування  (Анкетування вчителів з ціллю аналізу активізації методичної діяльності вчителів – членів проблемного об’єднання). 
2. Інспектування блогів вчителів членів проблемного методичного обєднання на наявність власних продуктів з тематик занять.
3. Оцінювання згідно шкали власних методичних розробок (продуктів) для складання рейтингу.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тестовий контроль знань по темі «Метали» Хімія, 11 клас (рівень – стандарт)

Контрольна робота з хімії 11 клас (рівень – стандарт) по темі «ХІМІЧНІ РЕАКЦІЇ»

ТЕСТОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ З ХІМІЇ ПО ТЕМІ «ХІМІЧНИЙ ЗВ'ЯЗОК» (11 КЛАС, РІВЕНЬ – СТАНДАРТ)