2 листопада 2020 року відбувся навчальний семінар вчителів біології, хімії та основ здоровя на тему «Використання методу Трейлера в умовах дистанційного навчання». Консультант Олена Батіг ознайомила присутніх педагогів із сутністю методу застосування навчальних відео - фрагментів, ефективністю, який полягає у підвищенні мотивації до навчального предмета, розвитку дослідницьких навичок, можливості творчо планувати урок, розвивати критичн мислення; застосовувати на різних етапах уроку залежно від поставленої мети, знятті емоційного напруження учнів.

В процесі обговорення ефективності застосування даного методу в умовах дистанційного навчання, педагоги сформулювали основні положення -   памятку: 1. -  Оптимальний час перегляду відео до 10 хвилин;

2. - Демонстрація супроводжується чітко поставленою задачею на початку перегляду відео;

3. - Діти повинні не просто переглядати відео, а брати в ньому активну участь: сперечатися, розмірковувати, оцінювати;

4.- Теми для перегляду не повинні перевищувати психофізіологічні можливості дітей і лякати їх своєю глибиною наукового дослідження.

Процес дистанційного навчання має бути «живим» - наповненим спілкуванням учнів та вчителя, наповнений використанням різних форм -  презентаціями, відеофрагментами, діалогами, інтерактивними вправами. Такі широкі можливості надає використанням платформ Google Meet, Zoom Zoom, Mscrosoft Teams.

Також консультант Олена Батіг запропонувала каталог посилань на сайти, використавши які можна ефективно підготуватись до дистанційного уроку.


ПРЕЗЕНТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО СЕМІНАРУ

 

ПОСИЛАННЯ НА ПРЕЗЕНТАЦІЮ:
https://drive.google.com/file/d/1ZL2Xrvx427ez58Zaxso4rpUS3HO4U1l3/view?usp=sharing  


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тестовий контроль знань по темі «Метали» Хімія, 11 клас (рівень – стандарт)

Контрольна робота з хімії 11 клас (рівень – стандарт) по темі «ХІМІЧНІ РЕАКЦІЇ»

ТЕСТОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ З ХІМІЇ ПО ТЕМІ «ХІМІЧНИЙ ЗВ'ЯЗОК» (11 КЛАС, РІВЕНЬ – СТАНДАРТ)