НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНА ДІЛЯНКА

5 травня 2019 р. на базі  Борятинського НВК «ЗШ І-ІІ ст.. – дитячий садок» відбулось засідання інтегрованого проблемного методичного об’єднання вчителів біології і хімії, яке працює над проблемою «Формування комунікативної   та соціальної компетентностей  учнів  шляхом проектних  технологій». Методист Олена Батіг розповіла про методичні основи організації роботи на навчально-дослідній ділянці: структуру, площу, склад рослин, роль у формуванні компетентностей та наскрізних ліній в освітньому процесі викладання біології.
Досвідом щодо  організації практичної діяльності, досліджень на шкільній навчально-дослідній ділянці поділилась вчитель біології Баврук Надія Степанівна. Вона розповіла про структуру, видовий склад рослин, теми проведених досліджень.  Також досвідом роботи організації практичної діяльності овочевого відділу в Хоробрівський ЗШ І-ІІІ ст. поділилась вчитель біології Обушко Марія Богданівна, у своїй доповіді розповіла про тематику дослідів по вирощуванню овочевих культур на шкільній навчально-дослідній ділянці.
Присутні педагоги обговорили необхідність перегляду положення про навчально-дослідну ділянку, оплати за роботу завідувачу ділянкою, спільної діяльності з громадськістю села, висунули ідею вирощування розсади декоративних та лікарських рослин  та організацію ярмарку посадкового матеріалу,який можна використати для зовнішнього озеленення освітніх закладів району.
Незважаючи на погоду відбулась цікава екскурсія на ділянку, яку провели учні Борятинського НВК.

Дякую дирекції, вчителю біології  та учням Борятинського НВК  за організацію семінару.





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тестовий контроль знань по темі «Метали» Хімія, 11 клас (рівень – стандарт)

Контрольна робота з хімії 11 клас (рівень – стандарт) по темі «ХІМІЧНІ РЕАКЦІЇ»

ТЕСТОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ З ХІМІЇ ПО ТЕМІ «ХІМІЧНИЙ ЗВ'ЯЗОК» (11 КЛАС, РІВЕНЬ – СТАНДАРТ)