ПМО №3 "Ігрові технології"
Проблема "Формування
предметної компетентності у вивченні біології і хімії через використання
інтелектуально-динамічних ігрових технологій".
План роботи
План роботи
І засідання
1.Творча презентація
основ стандарту Нової української школи
2.Вхідна
діагностика.
3. Ігрові
технології – дієвий метод формування предметної компетенції на уроках біології
і хімії.
(доповідь з
елементами презентації).
4. Майстер
клас. Індивідуальні, групові, колективні квести як різновид динамічних ігрових
технологій.
5. Практичне
заняття по формуванню вмінь складання завдань для проведення квестів з біології
та хімії.
ІІ засідання
1. Ігрові
технології як засіб виявлення та розвитку творчого потенціалу учнів.
2. Формування
предметної компетентності через використання інтелектуально-динамічних ігор. Із
досвіду роботи.
3. Практичне
заняття по моделюванню і розробці навчальних
ігор при вивченні курсу біології і хімії в 9 класі..
ІІІ засідання.
1.
Гейміфікація навчальної діяльності при вивченні природничих дисциплін.
Навчальна гра: дидактичні завдання, основні етапи підготовки та проведення,
роль у формуванні комунікативної компетенції (в навчальному процесі?)..
2. Використання
елементів ігрових технологій при
вивченні курсу біології і хімії в 9 класі за новою програмою.
3. Практичне
заняття. Розробка дидактичних ігор з біології і хімії у 7 класі.
ІV засідання
1. Дистанційне вихідне опитування (Анкетування вчителів з ціллю аналізу
активізації методичної діяльності вчителів – членів проблемного об’єднання).
2. Інспектування блогів вчителів членів
проблемного методичного об’єднання на наявність власних продуктів з
тематик занять.
3. Оцінювання згідно шкали власних методичних
розробок (продуктів) для складання рейтингу.
Коментарі
Дописати коментар