Навчальний семінар СИСТЕМА ОРГАНІЧНОГО СВІТУ

 


Революційні зміни, що відбулись в біології протягом останніх десятиліть, залишились поза увагою школи.

¡  Біологія стає дедалі складнішою і вимогливішою наукою, кількість наукової інформації лавиноподібно збільшується , а час, відведений на навчання – ні, серед педагогів поширюється пасивно-консервативна позиція. Ця відмова дуже зручна , адже вона звільняє від потреби у самоосвіті. Але  біологія – це наука, а наука полягає у створенні незалежно відтворювального знання про реальність. Наукові ідеї, що не проходять випробування на відтворюваність, невідворотно застарівають. Можна сперечатись про те, наскільки потрібні пересічному випускникові сучасні наукові дані, але й застарілі дані йому точно ні до чого.

¡  Ось перелік обраних тверджень, що можуть здивувати вітчизняного вчителя:

¡  Сутністю клітинного імунітету не є фагоцитоз,

¡  Вольвокс – не колонія,

¡  Мікротрубочки веретена поділу не «розтягують» хромосоми – вони взагалі не здатні нікого «тягнути»;

¡  РНК часто утворює подвійну спіраль

¡  Рамапітек – помилка палеонтологів

¡  Деякі хлоропласти мають власне ядро

¡  Виникнення життя з коацерватів неможливе

¡  «світлочутливе вічко» хламідомонади не відчуває світла

¡  Членистоногі не походять від кільчастих червяків

¡  Евглена не має глотки

¡  Прокаріоти  бувають багатоклітинними

Якщо хоча би одне речення вас здивує – настав час знайомитись з сучасною літературою і поступово перевчатися


https://drive.google.com/file/d/1qHVRMgQEzkbnNtotZYZ-DRkbykrasuat/view?usp=sharing


 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тестовий контроль знань по темі «Метали» Хімія, 11 клас (рівень – стандарт)

ПРОМІЖНИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ ПО ТЕМІ «Адаптація» Біологія і екологія 11 клас (рівень – стандарт)

ТЕСТОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ З ХІМІЇ ПО ТЕМІ «ХІМІЧНИЙ ЗВ'ЯЗОК» (11 КЛАС, РІВЕНЬ – СТАНДАРТ)