“Сторітелінг в дистанційному навчанні”
• Одним із основних напрямків НУШ є винайдення нового, креативного підходу до викладання предметів.
•
Учитель
має розширювати спектр використання педагогічних технологій, бути націленим на
інноваційні форми і методи навчання, креативно підходити до вирішення
педагогічних завдань
•
Реформування освітнього процесу в умовах
НУШ потребує змін самого вчителя, який із джерела знань має стати наставником і
помічником у виборі власного освітнього напрямку, допомогти йому виявити і
розвинути свої таланти.
•
Саме тому використання нових освітніх
технологій і вміння їх застосовувати є потребою кожного вчителя.
•
«Нове – це забуте старе», саме тому,
користуючись відомою педагогічною технологією, а саме оповідальною розповіддю,
яка в нових умовах представлена як метод «сторітелінгу» і дає можливість
формувати низку компетентностей учня визначених концепцією НУШ,
•
Сторітелінг - мистецтво
захопливої розповіді та передавання за її допомогою необхідної
інформації для впливу на емоційну, мотиваційну, когнітивну сферу слухачів.
•
Ця
методика була розроблена та успішно випробувана
на особистому досвіді Девідом Амстронгом, головою міжнародної компанії.
•
У процесі створення сторітелінгу Девід
Амстронг урахував відомий психологічний фактор: історії значно легше
сприймаються, вони більш захопливі і цікаві, ніж правила і директиви.
•
Після
того як людина вислухала вас, вона
починає вам довіряти. А вам стане значно простіше переконати її в чомусь
мотивувати.
Коментарі
Дописати коментар