“Сторітелінг в дистанційному навчанні”

         Одним із основних напрямків НУШ є винайдення нового, креативного підходу до викладання предметів.

         Учитель має розширювати спектр використання педагогічних технологій, бути націленим на інноваційні форми і методи навчання, креативно підходити до вирішення педагогічних завдань

        Реформування освітнього процесу в умовах НУШ потребує змін самого вчителя, який із джерела знань має стати наставником і помічником у виборі власного освітнього напрямку, допомогти йому виявити і розвинути свої таланти.

        Саме тому використання нових освітніх технологій і вміння їх застосовувати є потребою кожного вчителя.

         «Нове – це забуте старе», саме тому, користуючись відомою педагогічною технологією, а саме оповідальною розповіддю, яка в нових умовах представлена як метод «сторітелінгу» і дає можливість формувати низку компетентностей учня визначених концепцією НУШ,

        Сторітелінг - мистецтво  захопливої розповіді та передавання за її допомогою необхідної інформації для впливу на емоційну, мотиваційну, когнітивну сферу слухачів.

        Ця методика була розроблена та успішно випробувана  на особистому досвіді Девідом Амстронгом, головою міжнародної компанії.

         У процесі створення сторітелінгу Девід Амстронг урахував відомий психологічний фактор: історії значно легше сприймаються, вони більш захопливі і цікаві, ніж правила і директиви.

        Після того як людина  вислухала вас, вона починає вам довіряти. А вам стане значно простіше переконати її в чомусь мотивувати.

 

https://drive.google.com/file/d/1_GTjpDuQBAvop-NnDlODfwAPfpx1ccm7/view?usp=sharing



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тестовий контроль знань по темі «Метали» Хімія, 11 клас (рівень – стандарт)

ПРОМІЖНИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ ПО ТЕМІ «Адаптація» Біологія і екологія 11 клас (рівень – стандарт)

ТЕСТОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ З ХІМІЇ ПО ТЕМІ «ХІМІЧНИЙ ЗВ'ЯЗОК» (11 КЛАС, РІВЕНЬ – СТАНДАРТ)