ПМО №2 "Проектні технології"

Проблема "Формування комунікативної та соціальної компетентностей учнів шляхом проектних технологій".
План роботи
І засідання
1.Творча презентація   основ стандарту Нової української школи 2.Комунікативна компетентність, сутність поняття, шляхи та методи формування в процесі вивчення природничих дисциплін біологія, природознавство та хімія. (доповідь з елементами презентації).
2. Вхідне діагностичне анкетування вчителів.
3. Предметні турніри -  активний шлях вдосконалення комунікативної та предметної компетенції школярів.
 4. Залучення  учнів до навчання в МАН -  активний шлях розвитку комунікативної та соціальної компетенцій обдарованих дітей старших класів.


ІІ заняття
1. Соціальна компетентність, сутність поняття, шляхи та методи формування в процесі вивчення природничих дисциплін біологія, природознавство та хімія. (доповідь з елементами презентації).
2. Майстер-клас «Формування дослідницьких вмінь та навичок учнів середніх класів шляхом залучення до навчальних проектів».
3. Залучення учнів до участі в екологічних проектах, конкурсах, акціях як один із способів формування комунікативної та соціальної компетенції. Сучасні вимоги до написання, оформлення дослідницьких проектів.
(Із досвіду роботи вчителів природничого циклу Великомостівської ЗШ І-ІІІ ст.). 
4. Практичне заняття по вибору актуальної тематики, розробці алгоритму дій вчителя та учня по написанню дослідницького проекту.


ІІІ заняття
1. Пошуково-дослідницькі методи навчання природничим дисциплінам – необхідна складова змісту освіти на сучасному етапі розвитку Нової української школи.
2. Майстер-клас. Екологічна стежина, етапи розробки маршрутів, зупинок, вимоги до оформлення, тематика досліджень.
3. Круглий стіл. Конкурси відеороликів для шкіл, які працюють у пріоритетних напрямках «Еколого-натуралістичний», «Шкільне лісництво».
Положення конкурсу, вимоги до відеороликів.


ІV заняття (дистанційне)
1. Дистанційне вихідне опитування  (Анкетування вчителів з ціллю аналізу активізації методичної діяльності вчителів – членів проблемного об’єднання). 
2. Аналіз результатів конкурсів, в яких взяли участь члени проблемного обєднання з метою оцінювання ефективності участі педагогів.

 3. Оцінювання згідно шкали власних методичних розробок (продуктів), складання рейтингу. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тестовий контроль знань по темі «Метали» Хімія, 11 клас (рівень – стандарт)

ПРОМІЖНИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ ПО ТЕМІ «Адаптація» Біологія і екологія 11 клас (рівень – стандарт)

ТЕСТОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ З ХІМІЇ ПО ТЕМІ «ХІМІЧНИЙ ЗВ'ЯЗОК» (11 КЛАС, РІВЕНЬ – СТАНДАРТ)