ПМО №2 "Проектні технології"
Проблема "Формування комунікативної та соціальної компетентностей учнів шляхом
проектних технологій".
План роботи
План роботи
І засідання
1.Творча презентація
основ стандарту Нової української школи 2.Комунікативна компетентність, сутність
поняття, шляхи та методи формування в процесі вивчення природничих дисциплін
біологія, природознавство та хімія. (доповідь з елементами презентації).
2. Вхідне
діагностичне анкетування вчителів.
3. Предметні турніри
- активний шлях вдосконалення
комунікативної та предметної компетенції школярів.
4.
Залучення учнів до навчання в МАН - активний шлях розвитку комунікативної та
соціальної компетенцій обдарованих дітей старших класів.
ІІ заняття
1. Соціальна
компетентність, сутність поняття, шляхи та методи формування в процесі вивчення
природничих дисциплін біологія, природознавство та хімія. (доповідь з
елементами презентації).
2.
Майстер-клас «Формування дослідницьких вмінь та навичок учнів середніх класів
шляхом залучення до навчальних проектів».
3. Залучення
учнів до участі в екологічних проектах, конкурсах, акціях як один із способів
формування комунікативної та соціальної компетенції. Сучасні вимоги до
написання, оформлення дослідницьких проектів.
(Із досвіду
роботи вчителів природничого циклу Великомостівської ЗШ І-ІІІ ст.).
4. Практичне
заняття по вибору актуальної тематики, розробці алгоритму дій вчителя та учня
по написанню дослідницького проекту.
ІІІ заняття
1.
Пошуково-дослідницькі методи навчання природничим дисциплінам – необхідна
складова змісту освіти на сучасному етапі розвитку Нової української школи.
2.
Майстер-клас. Екологічна стежина, етапи розробки маршрутів, зупинок, вимоги до
оформлення, тематика досліджень.
3. Круглий
стіл. Конкурси відеороликів для шкіл, які працюють у пріоритетних напрямках
«Еколого-натуралістичний», «Шкільне лісництво».
Положення
конкурсу, вимоги до відеороликів.
ІV заняття (дистанційне)
1. Дистанційне вихідне опитування (Анкетування вчителів з ціллю аналізу активізації
методичної діяльності вчителів – членів проблемного об’єднання).
2. Аналіз результатів конкурсів, в яких взяли
участь члени проблемного об’єднання з метою оцінювання ефективності
участі педагогів.
3.
Оцінювання згідно шкали власних методичних розробок (продуктів), складання
рейтингу.
Коментарі
Дописати коментар