Дагностична робота по темі "Гриби" (біологія, 10 клас)
Шановні вчителі, які викладають біологію в 10 класі. Пропоную використати для перевірки знань теми "Гриби" курсу біології в 10 класі різнорівневу самостійну роботу.
Завдання для
тестової перевірки знань по темі «Гриби»
І рівень
1. Гриби
відносяться до систематичної одиниці:
А
– царство, Б – домен
2. . Гриби
відносяться до Домену:
А
– археї, Б- еукаріоти.
3. Фітофтора
відноситься до:
А
несправжніх грибів, Б- слизовиків
ІІ рівень
4. Дайте
визначення термінам:
Осмогетеротрофне
живлення - ……
Слизовики
- ……..
Лишайники
- ……..
5. . Група
грибів, які утворюють наліт на субстратах, сапротрофного живлення і виділення
захисних речовин-антибіотиків – це…
А
– гриби-паразити, Б- дріжджові гриби, В – цвілеві гриби.
6. Гриби,
ознаками яких є наявність плодових тіл, відносять до:
А
– шапинкових грибів, Б – несправжніх
грибів, В – паразитичних грибів.
ІІІ рівень
7. . Знайдіть
відповідність між видом паразитичних грибів та захворюванням, яке він викликає:
А
– мукор 1-
інфекція риб, ікри
Б-
ризопус 2-
біла цвіль
В –
фітофтора 3-
чорна цвіль
Г
– сапролегнія 4-
фітофтороз
5- рак картоплі
8. Знайти
відповідність між екологічною групою та назвою виду грибів
А
– паразитичний 1-
мухомор
Б
– цвілевий
2- сажкові
В
– дріжджевий 3-
пеніцил
Г-
шапинковий 4-
кандида білява
5- кладофора
9. Виберіть
ознаки, характерні для групи грибоподібних організмів – Слизовики:
Спосіб живлення
|
Клітинна стінка
|
Представники
|
1.сапротрофний
|
1.целюлозна
|
1.Фітофтора,
сапролегнія, плазмопора
|
2.паразитичний
|
2.відсутня
|
2.спонгоспора,
плазмодіофора
|
3.фаготрофний
|
3.хітинова
|
3.мукор, ризопус,
аспергіл
|
IV
рівень. Дайте
розгорнуту відповідь на запитання.
10. Оцініть значення грибів для таких галузей людини, як
історія і медицина.
Коментарі
Дописати коментар