ЕКОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА І РОЗВИТОК
4 січня 2019 року в Сокальській ЗШ І-ІІІ ст. №4 відбулось засідання
інтегрованого методичного об'єднання вчителів біології і хімії, яке працює над
проблемою «Формування комунікативної та соціальної компетентностей учнів
шляхом проектних технологій».
Методист Батіг О.І. у формі презентації розповіла про методичні аспекти
наскрізної лінії «Екологічна безпека і розвиток», проблему формування у учнів
соціальної компетентності щодо екологічного мислення і готовності брати участь
у розв'язуванні проблем збереження довкілля.
Між опануванням запитань була проведена релакс-хвилинка «10 обіцянок
вчителя напередодні канікул». Методист розповіла про поради психологів щодо
необхідності повноцінного відпочинку, розвантаження від шкільних проблем.
Наступним питанням, теоретичні основи якого були представлені методистом
Сокальського РМК – задачі екологічного змісту, актуальність проблеми
необхідності включення таких завдань у процес навчання з ціллю формування
творчого рівня засвоєння екологічних знань. Методистом були представлені зразки
задач екологічного змісту, які можна застосовувати при вивченні різноманітних
тем предметів біологія і хімія.
Наступним етапом семінару був практикум у складанні задач екологічного
змісту. Присутні педагоги поділились на групи
та користуючись підручниками з біології та хімії набули практичних умінь
у складанні задач з екологічним змістом. Підсумком практикуму стало
представлення задач із методичним супроводом. У методичному супроводі задачі було вказано: предмет, клас, тема уроку
або позакласного заходу, сутність реалізації змістовної лінії “Екологічна
безпека та сталий розвиток» (яким чином
, з якою ціллю включена дана задача в певний етап уроку), етап уроку на якому
рекомендується дана задача.
Як відомо, якісно засвоєна інформація лише тоді,
коли вона відтворена при виконанні певного творчого завдання. Учасникам ІПМО
було запропоновано вдосконалити свої вміння щодо складання задач екологічного змісту
– виконати своєрідне «домашнє завдання» - скласти задачу екологічного змісту
курсу біології і хімії 10 класу з методичним супроводом.
Коментарі
Дописати коментар