Шановні колеги! Під час зимових канікул відбудуться наступні засідання ІПМО
04.01.2019 р. – засідання ІПМО №2 «Формування комунікативної та соціальної компетентностей
учнів шляхом проектних технологій».
Сокальська ЗШ І-ІІІ ст. №4, кабінет біології
ІІ заняття Порядок денний.
1.Наскрізна
лінія за напрямком «Екологічна безпека і розвиток». Формування у учнів
соціальної компетентності щодо екологічного мислення та готовності брати участь
у розв’язуванні
проблем збереження довкілля.
2. Задачі з екологічним змістом.
3. Практичне заняття по складанню задач
екологічного змісту в курсі «Біологія і екологія», «Органічна хімія» в 10 класі.
11.01.2019
року – засідання ІПМО №1 ««Формування
медіакомпетентностей через вдосконалення рівня володіння сучасними
інформаційно-комунікативними технологія-ми». Сокальська МАН учнівської
молоді (кабінет на ІІ поверсі)
ІІ засідання Порядок
денний
1.Використання сервісу WEB 20 «QUIZIZZ» на уроках природничого циклу.
2.Практичне заняття. Набуття навичок
використання сервісу WEB 20 «QUIZIZZ» для створення тестів онлайн – опитування.
3. Звіт-аналіз поповнення власних блогів
учасників ІПМО.
15.01.2019
р. – засідання ІПМО №3 «Формування предметної компетентності у вивченні біології і
хімії через використання інтелектуально-динамічних ігрових технологій».
ЗЗСО Сокальський ліцей «1 (кабінет хімії).
ІІ засідання Порядок денний
1. Наскрізна лінія «Підприємливість і
фінансова грамотність. Методичні аспекти розвитку вміння пояснювати аспекти
фінансових питань і сприяти розвитку
лідерських ініціатив.
2. Із досвіду роботи по впровадженню
наскрізних змістовних ліній «Підприємливість і фінансова грамотність» у процес
викладання предметів біологія і хімія.
3. Практичне заняття. Складання завдань по
формуванню компетентності, яка розвиває фінансову грамотність і підприємливість
учнів.
16.01.2019 р. Інтегроване проб
лепро методичне об’єднання учителів природознавства.(учителі біології, хімії географії,
фізики, які викладають природознавство). Актова зала Сокальського методичного
кабінету
І засідання
1.Всеукраїнський інноваційний освітній проект
«Я-дослідник» - сутність, завдання. Дослідницькі методики навчання.
2. Створення творчої групи по розробці
завдань, які розвивають дослідницькі вміння учнів 5 класу згідно вимог проекту.
3.
Ознайомлення із зразками завдань, які розвивають дослідницькі вміння учнів з
природничо-математичних предметів.
Коментарі
Дописати коментар