Система органічного світу: історія і сучасність
10 вересня 2018 року у приміщенні Сокальської МАН учнівської молоді відбувся навчальний семінар для вчителів біології нашого району на тему «Система органічного світу: історія і сучасність».
Актуальність та
своєчасність вивчення цієї проблематики полягає в тому, що революційні зміни,
які відбулись в біології протягом останніх десятиліть залишились поза увагою
школи. Біологія стає дедалі складнішою і вимогливішою наукою, кількість
наукової інформації лавиноподібно збільшується, а час, відведений на навчання –
ні. Тому серед педагогів поширюється
пасивно-консервативна позиція. Ця відмова дуже зручна, адже вона звільняє від потреби у самоосвіті.
Але біологія - це наука, а наука полягає у створенні незалежно відтворювального знання про реальність. Матеріал книги "Система органічного світу. Історія і сучасність" Дмитра Леонтьєва покликаний викоріти один із наймасштабніших анахроїзмів шкільної біологічної ьосвіти - традиційну систему чотирьох царств живої природи, яка збудована на основі давно відкинутих аргументів і спростованих тверджень.
Але біологія - це наука, а наука полягає у створенні незалежно відтворювального знання про реальність. Матеріал книги "Система органічного світу. Історія і сучасність" Дмитра Леонтьєва покликаний викоріти один із наймасштабніших анахроїзмів шкільної біологічної ьосвіти - традиційну систему чотирьох царств живої природи, яка збудована на основі давно відкинутих аргументів і спростованих тверджень.
На навчальному
семінарі методист Сокальського районного методичного кабінету Олена Батіг у формі презентації ознайомила
учителів біології із змінами у
класифікації органічного світу, їх систематиці, номенклатурі згідно із
сучасними вимогами APGIV, які прийняті у науковій класифікації.
Нова Українська
Школа потребує педагогів, які здатні швидко опановувати сутність нових наукових
відкриттів і доступно передавати їх значення для людства учням,
готуючи їх таким чином до повноцінного
існування у розвиненому суспільстві.
Коментарі
Дописати коментар