Система органічного світу: історія і сучасність


10 вересня 2018 року у приміщенні Сокальської МАН учнівської молоді відбувся навчальний семінар для вчителів біології нашого району на тему «Система органічного світу: історія і сучасність».
Актуальність та своєчасність вивчення цієї проблематики полягає в тому, що революційні зміни, які відбулись в біології протягом останніх десятиліть залишились поза увагою школи. Біологія стає дедалі складнішою і вимогливішою наукою, кількість наукової інформації лавиноподібно збільшується, а час, відведений на навчання – ні. Тому  серед педагогів поширюється пасивно-консервативна позиція. Ця відмова дуже зручна, адже вона звільняє від потреби у самоосвіті.
Але біологія - це наука, а наука полягає у створенні незалежно відтворювального знання про реальність. Матеріал книги "Система органічного світу. Історія і сучасність" Дмитра Леонтьєва покликаний викоріти один із наймасштабніших анахроїзмів шкільної біологічної ьосвіти - традиційну систему чотирьох царств живої природи, яка збудована на основі давно відкинутих  аргументів і спростованих тверджень. 

На навчальному семінарі методист Сокальського районного методичного кабінету  Олена Батіг у формі презентації ознайомила учителів біології  із змінами у класифікації органічного світу, їх систематиці, номенклатурі згідно із сучасними вимогами APGIV, які прийняті у науковій класифікації.

Нова Українська Школа потребує педагогів, які здатні швидко опановувати сутність нових наукових відкриттів і доступно передавати їх значення для людства учням, готуючи їх таким чином до повноцінного  існування  у розвиненому  суспільстві.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тестовий контроль знань по темі «Метали» Хімія, 11 клас (рівень – стандарт)

ПРОМІЖНИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ ПО ТЕМІ «Адаптація» Біологія і екологія 11 клас (рівень – стандарт)

ТЕСТОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ З ХІМІЇ ПО ТЕМІ «ХІМІЧНИЙ ЗВ'ЯЗОК» (11 КЛАС, РІВЕНЬ – СТАНДАРТ)